طرح پایش سلامت جسمانی دانشجویان ورودی جدید ۹۸

پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

این طرح همه ساله از سوی مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به اجرا در می آید و شرکت تمامی دانشجویان در آن الزامی می باشد. بخش سوالات شفاهی پایش سلامت جسم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دانشجویان گرامی می‌توانند از روز دوشنبه 01/07/98 با مراجعه به سامانه med.sharif.ir ضمن ثبت نام، نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی اقدام نمایند. بر اساس برنامه ریزی اولیه انجام شده برای دانشجویان کلیه مقاطع ورودی 98، جدول زمان بندی جهت مراجعه به مرکز بهداشت و درمان به شرح ذیل می‌باشد.

 

 

به اطلاع می رساند که بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طرح پایش سلامت جسمانی دانشجویان ورودی جدید در تمامی مقاطع، همه ساله از سوی مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به اجرا در می آید و شرکت تمامی دانشجویان در آن الزامی می باشد. این طرح در دانشگاه صنعتی شریف نیز مانند سنوات گذشته از سوی مرکز بهداشت و درمان به انجام می‌رسد.

 

بخش سوالات شفاهی پایش سلامت جسم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دانشجویان گرامی می‌توانند از روز دوشنبه 01/07/98 با مراجعه به سامانه med.sharif.ir ضمن ثبت نام، نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی اقدام نمایند.

 

بر اساس برنامه ریزی اولیه انجام شده برای دانشجویان کلیه مقاطع ورودی 98، جدول زمان بندی جهت مراجعه به مرکز بهداشت و درمان به شرح ذیل می‌باشد.

 

دریافت برنامه