گزارش برگزاری طرح اهداء خون

چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۸

مرکز بهداشت و درمان با همکاری سازمان انتقال خون ایران و در پاسخ به اعلام نیاز سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز مبرم به همه گروه های خونی، اقدام به برگزاری طرح اهداء خون نمود.

 

این طرح در روز سه شنبه 17/10/98 در مرکز خدمات رفاهی - طبقه سوم ساختمان تغذیه - برگزار گردید و با استقبال بسیار خوب تمامی گروه های دانشگاهی اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان روبه رو شد. میزان استقبال در حدی بود که علاوه بر تشکر و تحسین عوامل سازمان انتقال خون ایران به سبب مشارکت فعال دانشگاهیان عزیز موجب آن شد که به دلیل ضرورت فنی در شرایط نگهداری خون و محدودیت های زمانی مرتبط با این امر تعداد قابل توجهی از مراجعین نتوانند در زمان تعیین شده در این امر انسان دوستانه شرکت نمایند.

 

جای دارد به نیابت از تمامی برگزار کنندگان طرح از تمامی عزیزانی که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه نمودند تقدیر و تشکر گردد و از همه دوستانی که با وجود حضور داوطلبانه جهت اهدای خون  به دلیل محدودیت های موجود، موفق به شرکت در این طرح نشدند عذر خواهی نموده و تشکر ویژه به عمل می آید.

 

امید است دانشگاهیان گرامی در طرح های مشابه آتی نیز حضور پر رنگ و موثر خود را همچون گذشته به نمایش گذاشته و موجبات سربلندی و سرافرازی دانشگاه در سایر عرصه های مشارکت اجتماعی را فراهم آورند.