انجام مشاوره تلفنی به بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا

شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

با هدف ارائه سرویس مناسب و راهنمایی صحیح کارکنان و دانشجویان محترم، سرویس مشاوره تلفنی در مرکز بهداشت و درمان راه اندازی شد.

در این طرح با توجه به اینکه بیماران مبتلا به کرونا و یا افراد مشکوک به بیماری نیاز به راهنمایی دارند، همکاران مرکز بهداشت و درمان متشکل از کادر پرستاری و تکنسین فوریت های پزشکی و همچنین پزشک معتمد دانشگاه به صورت مستمر طی دروه دو یا سه هفته ای بیماری با بیمار در تماس بوده و مشاوره و راهنمایی های لازم را به ایشان ارائه می نمایند.

این طرح از ابتدای سال 99  در حال انجام می باشد و مراجعین در خیلی از موارد بدون نیاز به مرجعات مکرر و به صورت تلفنی مشاوره های لازم را اخذ نموده و در پایان دوره بیماری نیز جهت تکمیل فرایند به صورت حضوری به مرکز مراجعه و توسط پزشکان، معاینه و در صورت رفع کامل علایم، مجوز بازگشت به دانشگاه یا خوابگاه را دریافت می نمایند.